Gyakori kérdések & Válaszok

Honnan tudom, hogy sikerült a foglalás?

A foglalási űrlap kitöltése után a rendszer automatikusan a "Sikeres időpontfoglalás" oldalra irányítja. 

A sikeres foglalását emailben erősítjük meg a foglalást követő maximum 5 percben. Ha nem látja a visszaigazoló emailt, nézze meg, hátha a levélszemét vagy a promóció mappába érkezett a levél.

Ha nem találja az emailt akkor se foglaljon új időpontot, időpontfoglalása érvényes, ha a foglalás után látta a "sikeres időpontfoglalás" oldalunkat.

Hogyan és mikor fizetek?

Fizetni a szolgáltatás igénybe vételekor tud készpénzzel, bankkártyával és egészségpénztári kártyával. 

Ellátásszervezői parnereinken keresztül érkező pácienseinknek a helyszínen nem kell fizetniük. (kivéve Holter-vizsgálat és ABPM vizsgálat esetén. Ezeknél a vizsgálatoknál olvassa el tájékoztatóinkat!

SZÉP kártyával való fizetési lehetőség egyelőre nem elérhető rendelőnkben.

Hogyan mondhatom le az időpontomat?

Időpontját online mondhatja le a visszaigazoló vagy az emlékeztető emailben szereplő linken, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon.

Az időpontlemondás 24 órával a vizsgálat előttig díjmentes.

Telefonon/emailben is foglalhatok időpontot?

Recepciós kollégáink elsődleges elfoglaltsága, hogy az éppen ellátásra érkező vagy onnan távozó pácienseket teljes odafigyeléssel szolgálják ki.

Telefonon is elérhetők vagyunk, ahol az ellátások menetéről képzett kollégáink segítenek a megfelelő szakrendelés kiválasztásában és az időpontfoglalásban.

Nincs email címem, így is foglalhatok időpontot?

Igen, azonban így a foglalást csak recepciós kollégiánk tudják rögzíteni telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36-1-397-7373)

Nincs mobiltelefonszámom így is foglalhatok?

Igen, azonban így a foglalást csak recepciós kollégáink tudják rögzíteni telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36-1-397-7373)

Beszélhetek telefonon az orvossal/gyógytornásszal?

Sajnos nem. Ez azért van így, mert orvosaink és gyógytornászaink - amikor itt vannak a rendelőben - pácienseikkel foglalkoznak. Vagy a következő ellátásra készülnek azért, hogy tökéletes szakmai kezelést adhassanak.

Emiatt nem tudnak telefonhívásokat fogadni, mivel teljes odafigyeléssel végzik a kezeléseket.

Recepciós kollégáink kellő szakmai tudással jelentkeznek ahhoz, hogy a megfelelő orvost vagy gyógytornászt javasolják Önnek a kivizsgáláshoz és a kezeléshez. A kezelésen pedig kizárólag Önre fog figyelni mind az orvos, mind a gyógytornász.

Hogyan érem el az orvosomat/gyógytornászomat a kezelésem alatt?

A kezelések elsősorban személyes (vagy online) viziteken zajlanak. Gyakran előfordul azonban, hogy az orvos/gyógytornász kéri, hogy jelentkezzen egy gyógyszer vagy kezelési módszer hatássosságával kapcsolatban.

Ilyenkor kérjük, hogy mindenképpen emailben jelentkezzen, mivel az egészségügyi adatok védelméről szóló törvény rendelkezései miatt telefonon érkezett egészségügyi információt kollégáink nem adhatnak át az orvosnak vagy a gyógytornásznak.

Ezért kérjük, hogy kérdését/visszajelzését a rendelo@27sello.hu email címre írja meg, orvosának vagy gyógytornászának címezve. Recepciós kollégáink még aznap továbbítják az emailt orvosának, aki az emailre legkésőbb a következő rendelési napjáig válaszol. A választ recepciós kollégáink fogják továbbítani Önnek a rendelo@27sello.hu email címről.

MEGJEGYZÉS: Természetesen előfordul, hogy az ellátás során az orvos vagy a gyógytornász megadja személyes email címét vagy telefonszámát a kezeléssel kapcsolatos kapcsolattartáshoz. Ilyenkor az orvos/gyógytornász a megadott elérhetőségén is elérhető.

Gyerekek ellátására is van lehetőség?

Alapvetően nincs. Felnőttekkel foglalkozó magánrendelő vagyunk. 14 éves kor felett azonban (szülői felügyelettel) el meg tudjuk vizsgálni és ellátni gyermekét.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az egészségügyi törvény vonatkozó szabályai szerint 18 éves kor alatti kiskorú ellátását csak és kizárólag a szülő jelenlétében tudjuk elkezdeni és elvégezni.

Hol lehet parkolni a rendelőnél?

A rendelőtől 150 méterre, a Hamzsabégi út 24 előtt javasoljuk a parkolást, itt napközben gyakran van hely. 265 Ft/óra 8-18 között.

Amennyiben valaki nehezen tud járni, a rendelő előtti parkolóban rövid várakozásra a kiszállás erejéig van lehetőség, azonban itt parkolóhelyet napközben nehezen találni.Javasolt parkolóhely a Hamzsabégi úton (265Ft/óra):  Google Térkép link ide kattintvaJavasolt parkolóhely a Prielle Kornélia utcában (ingyenes): Google Térkép link ide kattintvaParkolás SMS-ben: +36-20/30/70-7633114 (Hamzsabégi út)

Céges, egészségpénztári számlát lehet kérni?

Igen! 

Sőt, egészségpénztári kártyával való fizetés esetén csak az egészségpénztári kártyát kell lehúzni, a számlákkal való ügyintézést elintézzük Ön helyett.

Ha egészségpénztári számlát szeretne, de bankkártyával vagy készpénzzel fizet, akkor a számla egyik példányát átadjuk Önnek, amelyet saját magának kell benyújtania az egészségpénztárak felé.

Hogyan kell felkészülni a vizsgálatra?

Legtöbb vizsgálatunkhoz nincs szükség különösebb felkészülésre. 

Az egyes vizsgálataink leírását az alábbi oldalon olvashatja. Amennyiben a vizsgálatra felkészülés szükséges, azt megtalálható a leírásban.

COVID: milyen intézkedések vannak a rendelőben?

A koronavírus-járvány miatt az alábbi intézkedések vannak érvényben rendelőnkben:

  • Érkezéskor kezet kell fertőtleníteni és maszkot kell venni. Ha nincs saját maszkja, az ellátás idejére maszkot biztosítunk.
  • Belépéskor érintésmentes hőmérővel testhőmérsékletet mérünk. 37.5 fokos testhőmérséklet felett, szakorvosi döntés alapján, fenntartjuk a jogot az ellátás visszautasítására. Ebben az esetben természetesen nem kell fizetni a vizsgálatért.
  • A rendelőbe érkezéskor adategyeztetés után nyilatkozatot kell kitölteni arról, hogy tapasztalt-e tüneteket, találkozott-e koronavírusos személlyel, illetve járt-e külföldön az utóbbi 14 napban.
  • Az ellátás alatt orvosaink és gyógytornászaink fertőtlenített eszközökkel és kizárólag a szükséges testkontaktus fenntartásával vizsgálnak és kezelnek.

Kihez fordulhatok, ha panasszal szeretnék élni az ellátás után?

Panaszát, kérjük, a rendelo@27sello.hu email címre írja meg. Ügyfélelégedettséggel foglalkozó kollégáink hétköznap 24 órán belül válaszolnak Önnek.

A törvény által előírt betegjogi képviselő elérhetőségét a recepción kifüggesztett tájékoztatólapon találják meg.

"Igazi orvosok dolgoznak a rendelőben?"

Természetesen igen! Minden szakorvososunk általános orvosi diplomával és legalább egy (általában több) szakvizsgával rendelkezik.

Gyógytornász kollégáink nem orvosok - ők gyógytornász-fizioterapueta egyetemi diplomával rendelkeznek. Minden gyógytornászunk mozgásszervi (reumatológus és fájdalomterapeuta) orvos felügyelete alatt dolgozik. 

Kollégáink bemutatkozásánál az általuk végzett egyetemet, szakvizsgákat és a pontos szakot is megtalálják.